عشقم اولین ولنتاین مبارک بوسه امیدوارم همیشه پیش هم باشیم چشمکدوست دارم تقدیم به عشقم 

سارا لبخند

 

 

 نمیگم دوستت دارم ، نمیگم عاشقتم ، میگم دیوونتم که اگه یه روز ناراحتت کردم بگی بیخیال دیوونست . . . (روز ولنتاینت مبارک عزیزم)

 

 

 

 

 قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق ، مرا در خود کشیدی برمودای من !!! (ولنتاین مبارک)

 

 

 

دبیر فارسی بودم نامت را اولین غزل از صفحه کتابها می نهادم اگر دبیر جبر بودم عشق مجهول تو را بر قلب معلوم خودم بخش میکردم تا معادله محبت پدید آید اگر دبیر هندسه بودم ثابت می کردم که شعاع نگاهت چگونه از مرکز قلبم گذشت

 

 

 

♥♥______$$$$$_______$$$$$______♥♥ ♥♥____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____♥♥ ♥♥___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___♥♥ ♥♥___$$$$$$$$$$$♥$$$$$$$$$$$___♥♥ ♥♥______$$$$$$$$$$$$$$$$$______♥♥ ♥♥________$$$$$$$$$$$$$________♥♥ ♥♥__________$$$$$$$$$__________♥♥ ♥♥___________$$$$$$$___________♥♥ ♥♥____________$$$$$____________♥♥ ♥♥_____________$$$_____________♥♥


♥♥______________$______________♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ HapPpy Valentine ♥

 

 

زتمام بودنی ها تو فقط ازآن من باش ، که به غیر با تو بودن دلم آرزو ندارد  روز عشق مبارک

 

 

عشق من تو باش نه برای اينکه در اين دنيای بزرگ تنها نباشم.تو باش تا در دنيای بزرگ تنهاييم تنها ترين باشی . ولنتاین مبارک

 

 

*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´ ✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿ ♥ HapPpy Valentine ♥ ✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿ *•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**

 

 

 امروز روز سپاس گذاری از خداوند است
زیرا که عشق را آفرید تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن♥
تا با تمام وجود به او بگوییم♥
عشق من روزت مبارک♥

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:,

] [ 14:24 ] [ ♥sajad♥ ]

[ ]

، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه